One day I fly away

Hej allesammans! Glad påsk!

Var ett tag sen jag bloggade nu, har varit tokstressad och trött på grund av skolan. Och nu är jag hemma i K-stad över påsk och här har mitt internet fungerat dåligt. Ska börja uppdatera som vanligt igen snart, bara inte haft annat än pluggstress att skriva om på senaste och hur kul är det att läsa om?

Nu, om en timme, drar jag iväg. Då bär det av till tågstationen för att ta tåget till flygplatsen Kastrup i Köpenhamn. 18.50 går vårat plan till London  - Gatwick! Stina och jag ska hälsa på Hanna i Brighton. Dock har Hanna varit hemma i K-stad över påsk hon också så hon kommer göra följe med oss dit.

Vi ska stanna till torsdag så vi kommer hinna med London också!

Hoppas på bra väder och är himla glad över att tågstrejken blev inställd!

Vi hörs när jag kommer hem, då kommer det bilder i massor! Och så en månadens så klart!

Ha det bra, ta hand om er!

Puss

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas du får en fin semester i London! :D

2010-04-04 @ 16:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0