Examenspepp!




Ja, pepp inför examen är precis vad jag behöver! Bävar för den dagen både för att jag kommer tycka att det är så sjukt jobbigt att allt detta har tagit slut, men även eftersom jag innan dess ska ha skrivit två tentor och tränat inför och sprungit det där jäkla loppet! Stress och panik ungefär.

Men vad är bättre pepp än go' musik? Här kommer ett gäng fler examenslåtar! Pepp!

Fulla för kärlekens skull - Eldkvarn --->Spotify<---
 


Väskan är redan packad, men jag vill inte gå
Hur lämnar man dem man älskar? Jag kommer aldrig att förstå
Nu rullar tårar nerför kinden. Ikväll ska jag bli full för kärlekens skull

Söndagkväll i den stad jag föddes, jag står i en bar med gamla vänner
Vi svor eden när vi va unga - alla för en vad som än hände
Men det vilda livet rev mig, någon reser och nån blir kvar

Nu går jag gator genom minnen och bilder från min hemstad jagar mig i sömnen
Det här är för dom som aldrig kom fram till andra sidan drömmen

Vi är på väg till en ny dag
Vi är på väg till Stockholm stad
Vi ska bli fulla för kärlekens skull

Vi har vingar av guld och vi ramlar omkull och vi är fulla för kärlekens skull
Vi är fulla för kärlekens skull
Vi är fulla för kärlekens skull

Textkälla

Hearts in the air - Eric Saade --->Spotify<---



So put your hearts in the air
You gotta love being you

Why should I care what they say
Just want them out of my way
'Cause I'm the king of my own life

I'll be warm when they're cold
I'll be young when they're old
I'm gonna be wrong but so damn right

So live your life, live your life
Be what you wanna be

So put your hearts in the air

Textkälla

Here we are - Artmade --->Spotify<---



Hello, we'll meet again

Here we are, together once again

Good bye I tell you now
What did you think, coming here?
Pain and flowers in bloom
Broken dreams never heal

Here we are, together once again

I wanna tell you, broken dreams never heal
It ain't for real this time, you know

Textkälla

(I've Had) the Time of My Life - Bill Medley & Jennifer Warnes --->Spotify<---



Now I've had the time of my life
No I never felt like this before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you

'Cause I've had the time of my life
And I owe it all to YOU

Textkälla

Leaving Home - Nicke Borg Homeland --->Spotify<---



I have mountains to climb and I'm leaving home

I am looking out, not losing what I found
No matter what you think I'll always be around
To be near you, I can hear you, I'm not on my own
So I'm leaving home

How many can face me and still amaze me?

Certain things I found inside
Making a rebel is a long and stormy ride

I'm leaving home but I'm coming home for good...

Textkälla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0