Euphoria!




Ja, inte för att det är nån som lär ha missat detta men inatt stod Sverige som segrare i Eurovision Song Contest 2012 i Baku i och med Loreen och låten Euphoria!



Bildkälla

Brukar inte följa vare sig Melodifestivalen eller Eurovision förutom under gymnasietiden då vi tjejer i klassen hade som tradition att laga middag och se den tillsammans. Men i år är första gången som jag faktiskt GILLAR Sveriges bidrag, och med trevligt sällskap och gott vin så var det riktigt roligt att diskutera och förundras över vilka märkliga låtar det finns.

Riktigt roligt var det när Loreen håvade in 12:a efter 12:a, ljudnivån var nog ganska hög där vi satt ;) Och Norges Eric Saade-kopias bottenplacering skrattade vi rått och länge åt... *mwohahaha*

Utgång på Harrys blev det sen, Euphoria snurrade ett antal varv där i DJ-båset ^^ På det hela taget blev det en riiiktigt galen night out igår. Ramlade in i min lägenhet vid fem imorse med solen strålande utanför. Behöver jag säga att jag är FETT TRÖTT idag? Nåväl. Nu har jag kvicknat till något så nu är det bara att sätta igång med tentaplugget... Oooopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0