Det är över nu




Nej, det är tack och lov inte över NU!! Inte än. Men allt för snart...



En reser till månen, en annan siktar mot solen, en tredje, kommer aldrig iväg
När natten faller och du känner dig frusen, då lever, då finns jag här för dig

Det är över nu
Men jag kommer ihåg alla dagar med dig
Dom är över nu
Hör ett bom bom bom som kallar på dig

Det är över nu
Men jag kommer ihåg en helt annan tid
Den är över nu
Det hörs en kall, kall vind som sveper förbi

Här kommer solen
Här kommer en sol som säger:
Aldrig mera regn, aldrig mera regn

Det är över nu
Men jag kommer ihåg alla stunder med dig
Dom är över nu
Hör ett bom bom bom som bankar för dig

Det är över nu...

Textkälla



Det är över nu -  Gyllene Tider --->Spotify<---



Hjälp, denna låten ger mig verkligen den där "det är över nu-känslan"!! Den spelades flitigt sommaren då jag skutade nian... När jag hör den så kan jag fortfarande se framför mig hur jag satt på bussen från Önnestad på väg in till stan någon av de första dagarna efter jag gått ut nian. Det kändes verkligen då att det var något som var över... Och så kommer det kännas nu också :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0