120515




Dagens...

...träning: ryggjympa :)

...klädsel: sunkiga hemmakläder. Känner mig som white trash typ.

...konstaterande: två veckor kvar nu. TVÅ!! Till examen alltså. Och till mitt liv i denna hatälskade stad tar slut...

...tidning: Aftonbladets app för Android, tidningenridsport.se

...beroende: Stockholmsnatt på TV6 play



Bildkälla

...väder: blandad kompott. Men på det hela taget sol och varmt och FAKTISKT INTE så blåsigt :)

...humör: bra. Mycket bättre än igår! Men sååå himla seg? Och TRÖTT.

...typiska: precis som alla föregående år som Kalmarbo har jag fått en tandläkartid mitt i sommaren när jag inte är här... Måste komma ihåg att ringa dit och av/omboka!!

...to do: ja, inte det jag gjort i alla fall.

...dåliga: att tidslinjen tvångsinstalleras på min Facebook den 22 maj, vare sig jag vill det eller ej. *morr* Tummen ner för den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0