My sexlife in 2012: a ball of string?

Hittade denna hos -->egoinas.se och tänkte att, åt skogen med att "låta saker bli som det blir", nyfiken som jag är så tänkte jag att det är lika bra att ta reda på hur det blir på en gång! So, here we go!



"Tillåt mig."

Låter rätt lamt va? Den där Marian Keyes är ju annars bra på att se till att hennes bokkaraktärer ska "få till det"... Vilken tur då att jag har en till bok i närheten, får se vad den har att bjuda på.

"As an analogy, a thin section through a ball of string would appear to be a collection of separate lines and disconnected dots even though the piece of string was originally continuous."

Assååååååå, jag vet inte? Vill inte verka otacksam, men liksom, ett jäkla garnnystan?? Was that the best you could come up with Vander??!!




Nåväl, tror jag låtsas som att jag inget vet, "ta det som det kommer" är kanske inte så dumt ändå, trots allt...

Nu ska vi se om -->Micha antar denna utmaning och lägger upp ett likadant inlägg på sin blogg, kanske hennes kille kan vara intresserad av resultatet också? ;) hihihi
Hope you don't mind sugarpie :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0