To die for



Vet inte om ni är lika töntiga som jag är och tittar på Äntligen Hemma?

Jag älskar i alla fall det programmet, precis som Bygglov och andra liknande program. Jag ääälskar nämligen inredning och sånt (nej jag vet att man inte kan tro det när man är hemma hos mej men det är faktiskt sant).

Blir sjukt inspirerad av dessa program, någon kommer behöva en stor framtida bostad...

Visst, många gånger kanske man inte hade valt att göra samma saker som de i programmen, men man får nya idéer  och blir inspirerad. Nu väntar jag bara på min fantastiskt feta (eehh??) farmaceutlön och en liiite större bostad, sen ska jag skrida till verket, mwohaha!!! Nåja.

Men liksom, denna wuuunderbara walk in-closet som Karin och Björn gjorde i senaste Äntligen Hemma. Är inte den to DIE for??









Bilderna är lånade från Äntligen Hemmas sida på tv4.se --> Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Micha

men ÅÅÅÅHHHH, ge mig!!!!!!!!!

Shit vad najs att ha en sån fullproppad med snygga kläder, jag skulle aldrig komma ut därifrån :P

mums!!

2012-02-10 @ 13:10:03
URL: http://michapicha.blogspot.com
Postat av: Lina - Vinn ridhjälm eller grimma+grimskaft från Smeagårdens Hästshop!

Gillar också sådana program och såg alltid på Äntligen Hemma förr! :D Dock har jag ingen nytta av en walk in closet, om den inte rymmer ridkläderna. :P

2012-02-10 @ 20:22:18
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0