Igår: IKEA och filmkväll



Ja, som överskriften lyder så var jag alltså på Ikea igår. Det var mamma som frågade om jag kunde köpa ett par saker åt henne (6 olika saker faktiskt om vi nu tvunget ska vara petnoga), men såklart hittade jag lite småsaker till mig själv också. Till exempel två stycken fat. Till min framtida lägenhet. Vad hände där? Vad var det för plötsligt begär jag fick? Ja ja, nu kan ni väl vara schyssta och skriva att fat är världens bästa investering och att fat is the shit? För visst är det väl så? Va? Vavavavava?

Nu kommer jag att ha en överfull packning med mig på tåget med alla Ikea-sakerna. Ajja, jag slipper ju iallafall att ta dem med mig tillbaka hit igen!

Var på Ikea vid lunchtid så jag passade på att äta där (perfekt, slapp laga mat igår!) och jag tycker alltid att det känns lika kymigt att sitta ensam och äta på nåt ställe. Känner mig som en crazyperson. Och för att bevisa för alla andra i Ikea-matsalen att jag faktiskt är en crazyperson så tog jag kort på min mat. Oh herregud.

Nom nom //bloggskadad crazyperson

Och som överskriften också redan avslöjat så hade jag filmkväll med Micha sen igår kväll. Vi kollade på Sex and the City 2. Den var verkligen hysterisk och kaotisk och det blev ett par goa skratt!


                


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ridhjälm eller grimma+grimskaft från Smeagårdens Hästshop!

haha jag köper massor med saker (främst brickor) på erikshjälpen som jag tänkt ha någon gång framöver.... hoppas verkligen man använder de sen med!

2012-02-16 @ 19:04:06
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0