Yes kids it's true

- Ho ho, finns det några flitiga farmaceutstudenter här? undrar Tomten när han med en duns landar på mitt golv efter att ha hoppat ner i min lägenhet genom skorstenen.

- Ja, säger jag och räcker försiktigt upp handen.

- Ho ho, god jul, säger tomten och borstar bort lite sot från sin röda tomtedräkt. Han ger mig ett paket, en förtidig julklapp, och...


Eller vänta lite. Så kanske det inte alls gick till förresten. Det kan även ha varit så att jag gick in på Facebook och såg en statusuppdatering från von Benzo om att deras nya platta från och med idag finns på Spotify Premium och att det fortfarande går att köpa signerade exemplar av den att köpa på cdon.com, och att jag därefter lyssnade på den på Spotify, blev tokkär i låtarna och VIPS gick in och klickade hem den till mig själv (som en förtidig julklapp eller så).

Jo. Faktiskt. Det kan nog har varit så det gick till. Ganska så exakt precis så.

Men det här med att vara en flitig farmaceutstudent, det lever jag nog inte riktigt upp till just nu, bäst att ta ett sista ryck nu inför tentan imorgon! Så att man inte får onda ögat av Tomten och hans nissar. Eller av CSN. Eller nån. Menar jag. Liksom.

Hepp hepp.



Nya plattan från von Benzo - Yes kids it's true heter den!
Han är fin den där Jay... :P




You don't exist if you're not on the radio! Eller on Spotify! ;)





Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Visste inte att han tagit vägen dit! :P Usch ja,, tenta...

2011-11-24 @ 14:43:32
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: Jay!



SV: Jag har nog masserat med liniment tidigare men har haft arnika med och fysioterapeuten rekommenderade det :)

2011-11-24 @ 18:56:49
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV forts. Och ja, fy fasen för kommunikationskursen alltså!

2011-11-24 @ 18:57:07
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahah! Så rolig du är!



Det som gjorde det hela ännu roligare är att vi brukar kalla Roland för tomten, så först läste jag att de första två raderna och fick inte alls ihop det! :P

2011-11-24 @ 22:19:16
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0