Klickat hem från H&M

Okej, nu ska jag ju blogga igen tänkte jag :) Så då passar det väl bra att jag visar upp vad jag klickat hem från hm.com idag!
Det blev ett duschdraperi...
179 kr 129 kr
...en duschhandduk...
79,50 kr 49,50 kr
...och ett par gästhanddukar!
79,50 kr 49,50 kr

Hade även tänkt att klicka hem denna väldigt passande badrumsmatta, men den var givetvis slutsåld, min vanliga otur!
129 kr 79,50 kr


Just nu har jag välgigt glada och spretiga färger i mitt badrum. Gillar duschdraperiet med badankorna som jag för tillfället har, men börjat tröttna på det. Nu nu får det lämna plats åt ett mer svartvitt sådant ^^ Tänkte mig svart, vitt (svårt att undvika i badrum), lila och rosa färger där inne nu!
Ni ska få se före- och efterbilder sen när det är klart, sakerna från H&M skulle komma 18 nov tror jag det var. Så ska jag köpa lite nya handdukar på Ikea också, hoppas det kommer att bli bra :)



Kommentarer
Postat av: Micha

Fint Johannisen, spännande att se hur det blir :)

2011-11-08 @ 10:00:14
URL: http://michapicha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0