This pain put there by your loved ones

Okej, nu blir det ännu mer YouTube-klipp! Kanske skulle ta och bli en YouTube-blogg? Haha, nejdå.

Men typ igår kom jag till att tänka på en låt som jag verkligen älskade för en herrans massa år sen. Into the night med The Motorhomes. 1999 släpptes den, jag var 12 år gammal, 12 år sen nu, herregud!

En sjukt fin låt, verkligen! Men, jag klarar inte av att se videon! Jag såg den max två gånger då när låten och videon var nya. Minns att jag grät som det barn jag var då när jag såg den. Letade ändå upp den på YouTube nyss. Och, jag började gråta som ett barn igen nu när jag såg den. Jättefin video, men jag klarar bara inte av att se den, det går inte. Mental brakdown eller nåt.



Som jag saknar min vovve! Tänk om det var hon som skulle tas ifrån mig! Den dagen hon lämnar jordelivet kommer mitt hjärta att slitas itu. Väljer att inte tänka på det.

Into the night we're alright
Into the pale moonlight
Nothing could go wrong
When you're alone carry on
Pull out the nails from your bones
Keep on keeping on

You've got nothing to fear

Promise you will be there
Nothing will go wrong

Don't chase the beat of your heart

Don't let yourself fall apart

You've got nothing to fear

Promise you will be there
Nothing will go wrong
This pain put there by your loved ones
Goes deep into your bones
That carry your body

Into the night it's alright
Into the pale morninglight
Nothing has gone wrong
And nothing will go wrong






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0