Så här på morgonkvisten...

God morgon!

Steg upp klockan 7, det var otroligt motigt måste jag erkänna. Men så satte jag på Rix Morronzoo i vanlig ordning. De är inte vad de var en gång i tiden. Men ändå, att höra att det är fler som är vakna vid denna okristliga tid och dessutom låter väldigt pigga gör att jag känner mig betydligt, ja, piggare!

Men. Den där Ola. Nu ska han göra ett nytt Guinnies rekordförsök - att stoppa in enkronor under förhuden.

Jag vet inte. Men jag tycker kanske inte att sådant är superkul. Och så här på morgonkvisten? Med morgonte och frukost? Nae. Tur att radio är just radio - det hörs mer än vad det syns!

Bildkälla

Ola Lustig från Rix Morronzoo ska nu stoppa in 60 enkronor under förhuden. Undrar om han tänker gå och köpa förmiddagsfikan för dom sen? Hur fräscht?

Dags att gå ut på morgonpromenad med Chili <3 Sen är det dags att gå ner till Kocken och göra projektredovisningen som Gud glömde X)

Ha en bra fredag - full fart mot helgen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0