Dags att summera 2010 - mars

Musik

Oh My God - Ida-Maria

Joyride - Roxette


This is my life - Anna Bergendahl


Fall hard - Shout out louds


Tonight I have to leavi it - Shout out louds

Kom änglar - Lars Winnerbäck


(Du var) allt jag ville ha - Idde Schultz

Skola


Tenta i biokemi - den största tentan hittills

Antibiotikaresistensseminarium

Allmänt

Mer snö!



Karma 2010



Sommarjobb klart! Medstop Apoteket Svanen ^^

Jag hade besök av Erika och Caroline! <3



Dating in the Dark på TV, ett program som frekvent tittades på

8 år sen jag fick min första egna häst; 8 mars 2002 flyttade Red Robin in i stallet i Bockeboda!!! <3



Google Translate fick en första, och sista, chans... :S

Gjorde en sak som jag borde gjort långt innan...

Mamma och Ellen kom på besök

Firade min och Martins födelsedagar



Fest

Onsdagsröj på Kåren



Biokemitentan GODKÄND!!! Firades på CalmarePuben med nachos och cider!!

Kårkväll


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

google translate är uselt ju! :)

2011-01-04 @ 13:31:33
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

SV: Tack !:) Erik och jag sysslade med det igår kväll. Jag sa hur jag ville ha det och han gjorde. :) Jag kan inte sånt där! haha. Bloglovin är super :)

2011-01-05 @ 17:20:57
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0