Dags att summera 2010 - maj

Allmänt

Årets första stek i solen nere i Vallgraven, sen grillning hos syster ^^ - Sommartider hej hej!!
Sommaren kom till Kalmar!! :D





Millenniumtrilogin gick som TV-serie, den tittade jag flitigt på! Riktigt bra!



Spinn for the win ;) Svettades ordentligt på Friskis!

Hästbloggar... Ja, jag visste att det fanns. Men började verkligen hitta dom, fler och fler, finns massa bra! Började leva mitt hästliv igen litegrann tack vare dom ^^

En favvo-blogg lades ner :/

Ordet kränga... Dess betydelse blev äntligen utredd! ;)

Sista avsnittet av AA... Följde det slaviskt, såg vart enda avsnitt minst en gång!



Mina skånskalektioner, vad hände med dom?? Något man ska ta upp igen kanske? :P



Bella & Tyra Show, ännu ett "TV-program" som jag följde.



Åkte ner till Kstad med Malin o Co, himla skönt att slitta ta buss eller tåg ^^

Gjorde första tatueringen -

- en stor dag! ^^ Den första av flera hoppas jag :)

House of Pain - Kalmar

Rykande färsk! ^^

Musik


They don't care about us - Michael Jackson

Somebody told me - The Killers

Something about you J - artmade


I dina ögon - Lars Winnerbäck

Bones - The Killers

Alejandro - Lady Gaga

Skola

Sven!! :D Första gången vi hade Sven var i maj, en av de bästa föreläsarna, om inte den allra bästa ^^

Insåg att vi inte skulle få extempore, dvs beredningsbehörighet... Grrr.



Gjorde mitt livs första salva - woop woop!



Cellbiologiplugg och tenta i det samma --> VG ^^

Fest


Middag och partaj hos Ulrika, mycket trevlig kväll! :)





Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

SV: Oj vilket svar. :P MAlta låter inte helt fel alltså! :P Men kanske är smidigare i sommar? Haha, seriöst? Jag kan fråga honom

2011-01-12 @ 11:26:17
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0