Dags att summera 2010 - juni

Det var inte mycket jag bloggade i juni, minns knappt vad jag gjorde då? Jag vet i alla fall att jag tyckte att det var hejdundrans skönt att äntligen få vara lite ledig! Började inte sommarjobbet förrän i juli.

Juni inleddes i varje fall med tenta och labb i Fysikalisk kemi med Galenisk farmaci. Tentan skrevs i vanlig ordning på Västergård på kvällen och tiiiidgt dagen efter begav vi oss upp till Göteborg, både vi på campus och våra kära distansvänner. Vi skulle labba på Chalmers, lära oss göra tabletter av olika slag. Det var himla kul, både labbarna och själva resan, var ute och åt på kvällen med klassen, så himla mys! Har världens finaste lilla klass!! <3

Tillverkning av brustabletter, min gick sönder! :O :( haha

Min finfina klass! <3

Nom nom :P

Tabletteringsmaskinen, woop woop

Minns att vi festade på kvällen, nästan direkt vi kom hem från Göteborg, hann bara hem och duscha emellan. Förfest hos Camilla, sen utgång på Lilla Klubben :)

Pappa kom till Kalmar för första gången sen jag flyttade hit för att hämta mig och all min packning. Han fick även skjutsa mig tillbaka sen i augusti igen. Han blev väldigt förtjust i slottet! Hihi

Päronen utanför slottet <3

Gamla Kalmar är verkligen jättefint på sommaren ^^

Det var verkligen kanonväder, det var hur varmt som helst och det blev många lata dagar nere i stugan och på stranden. Det var riktigt varmt i havet också, man kunde verkligen bada för ovanlighetens skull och man kunde ligga i riktigit länge. ^^

Beach 2010 ;)



Det var ju också kunglig bröllop mellan Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel. Min mamma följde varenda sändning på TV slaviskt, jag såg sändningen själva bröllopsdagen, det fick räcka för mig :) Riktigit fint var det!

Bildkälla

Midsommar firades i stugan med några kompisar, en ganska lugn och städad tillställning, hur mysigt som helst! Grillade, drack lite drinkar, soelade spel, åt jordgubbar, tittade på brasorna längs stranden... Perfekt midsommar! Och det regnade inte ens :O haha



Firade med dessa underbara töserna! <3

Smygfirade Hannas födelsedag på Taste :)

Foton på mej och Hanna tillsammans blir sällan bra... X)







Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

tabletteringsmaskinen var kul!

2011-01-12 @ 18:16:15
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0