Dags att summera 2010 - juli

I juli hände det en massa skoj!

Min finaste Elna hade sin traditionella trädgårdsfest...





...det var såklart full ös medvetslös på Kristianstadsdagarna...





...och Tivolirock var givet, det var så många bra band/artister...

Maskinen!

Hästpojken!

Timo Räisänen!! <3

The Ark!

Johnossi!! <3

...min söta syster Ullis fyllde år...



...det gjorde finaste Erika också, 25 år är den bästa åldern sägs det ^^...



...såklart blev det även en tripp till Falsterbo Horse Show - årets höjdpunkt..









...jag började mitt sommarjobb på Medstop apotek Svanen...

Bildkälla

...Hanna och jag hade en sjukt chill eftermiddag och kväll i Åhus med en massa bad i havet som var alldeles ljummet och så Ottos glass såklart...











...hann också med en tripp till Borgholm för att se världens bästa Lars Winnerbäck ^^...





...hann även med att träffa min mycket saknade "Granis"...



...och vad är en riktig sommar utan en grillkväll i mysigaste Ekestad?








Kommentarer
Postat av: Lina S

härlig månad ju! älska lasse. inte fel med timo, johnossi m.fl. heller!

2011-01-29 @ 18:57:40
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0