Dags att summera 2010 - februari

Allmänt

ÄNNU MERA SNÖ!! -
Massor med fina vinterbilder!! ^^





Passerade 100 inlägg! ^^

Tacokväll med klassen hema hos Lina och Erica



Skaffade Friskiskort

Såg för första gången Dirty Dancing 2 Havana Nights, Diego Luna är en redig sötnöt!


Bildkälla

Mina svårigheter med att sova började... :S

Made in sweden på TV!! Ett av favvoprogrammen!



Bildkälla

Fredagsmys hos Lina med Micha och Atti och Let's dance

Skola

Biokemiplugg for the win - boooring!!

Mikrobiologin körde på, precis som biokemin...

Musik
(Spotify-länkar)

Hela livet var ett disco - Markus Krunegård


Vanilla twilight - Owl City

Clumsy - Fergie

Ambitions - Donkeyboy


Sweet Marie - Timo Räisänen


Free fallin' - John Mayer


Jag får liksom ingen ordning  - Lars Winnerbäck

Solstingeling - Henrik Dorsin (fanns inte på Spotify)

All these things that I've done - The Killers

Fest

Klassfest med bästaste NV3a!!! <3



Inflyttsfest för Therese









Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

SV: Nej så trist att du inte klarade den. :( Långt ifrån? jag hade inte klarat denna utan hemuppgifterna kan jag säga! Ex är aldrig kul...

2011-01-03 @ 14:15:07
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0