Dags att summera 2010 - april

Allmänt

England!!!! :D














Dorothy Perkins <3

Raka Maka Fon - LOL!! En Facebook-grupp som heter "Vi som fortfarande tror att de sjunger Raka Maka Fon iställer för Rock The Microphone i låten Freestyler.

H&M Garden Collection <3

Ännu mera snö...

Whaddup med alla :PPpPPpppPPpP??? Fattar inte...

Kille - Shit vilken lång kväll det var! Jag fick höra en livshistoria från en alldeles för gammal tant." Hörde detta genom mitt öppna fönster X)

Majdi blev utvisad från Sverige, men fick komma tillbaka igen! Så rätt!! :)

Failat Englandskategorin LOL - insåg att jag (fortfarande) inte laddat upp alla bilder, bra där!

Sista avsnittet av Andra Avenyn :( Buuhuu :'(

Sen kom vååååren!! :D

Musik

Double nature - Mustasch

Back to prom - Volbeat


What's my age again - Blink 182

Memories - David Guetta


Fest

A night @ Krögers



CNaS-kalas



Paaaardey



Valborg



Banken goes Bånken



Skola


Farmaceutisk cellbiologi



Fysikalisk kemi

Omtenta i klinisk mikrobiologi









Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

Jag vill också till England någon gång! Och irland. Memories <3

2011-01-06 @ 18:56:59
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram

2011-01-07 @ 14:40:52
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0