Det här är inte en sådan dag

Det finns dagar då man tänker att "det gör inget".

Det gör inget att man kanske inte alltid är den skarpaste kniven i lådan.
Det gör inget att man kanske får en omtenta någon gång.
Det gör inget att man kommer vara den mulligaste på Åhus strand till sommaren.
Det gör inget att den där supersöta killen ser alla andra tjejer utom just dig.
Det gör inget att man inte har den allra ballaste och mest uppdaterade garderoben.
Det gör inget att man alltid är den med de lättaste vikterna på skivstångspassen.
Det gör inget att man alltid är den som aldrig åkt på de där balla solsemestrana. Eller skidsemestrarna för den delen.
osv

Men, idag har det inte varit en sådan dag. Det gör visst något!





Kommentarer
Postat av: michiis

Johannisen då, jag blev så glad först när jag läste, för alla som där sakerna är ju bara petitesser i det stora hela. sen såg jag slutklämmen.

Du är ju så mycket mer än allt det där! du är ju världens bästa, underbaraste, finaste, roligaste, snällaste, snyggaste, skånskaste Johanna och det är inte fy skam det inte!! Nej, om du inte skärper dig blir det snart en flummig peppkväll vare sig du vill eller inte, det lovar jag dig ;)



Pepppepp!

2011-02-02 @ 08:51:57
URL: http://michapicha.blogspot.com
Postat av: Lina S

SV: ja den är toppenbra! har aldrig haft en så dyr jacka innan men den är ju nästan värd pengarna liksom.



Erik och jag ska på Håkan nästa vecka och så har vi planerat Coldplay i sommar (Where The Action Is) och ev. en annan festival där Volbeat och SOAD (!!) spelar. Och såklart Lasse <3 Har gått alla år utom ett!

2011-02-02 @ 09:08:31
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina S

Låter inget vidare ju! :(

Du är bra!!!

2011-02-02 @ 09:20:47
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0