Tentatider

Hej bloggen! :)

Nu var det längesen igen... Mitt bloggande går verkligen i perioder, precis som allt annat, jag är en typisk periodare!

Vissa perioder tycker jag att jag inte har nåt speciellt att skriva om, det händer inte så mycket, livet går sin gilla gång. Sen andra perioder hittar jag på mycket saker, då har jag nåt att blogga om men liksom varken tiden eller lusten finns där riktigt...

Men nu börjar jag bli lite sugen igen på att skriva, får väl helt enkelt se till att det händer saker i mitt liv så det blir nåt innehåll i inläggen också :)

Det som händer just nu är tentaplugg och åter tentaplugg. Vi har en tenta på tisdag i kursen Grunläggande farmakoterapi, en kurs som omfattar 9 hp; 6 hp farmakokinetik, farmakodynamik och läkemedelsmetabolism bland annat, samt 3 hp statistik och läkemedelsepidemiologi med mera. Vissa delar är riktigt tunga och jag tycker det är riktigt svårt. Har inga större förhoppningar på att klara tentan på tisdag, i alla fall inte båda delarna. Men det gäller att kämpa ända in i kaklet ändå...

Har i alla fall haft en mycket trevlig helg mitt i allt pluggande, kan berätta mer om det senare!



Kör en favorit i repris, tentaplugg och vin is the concept :P








Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

Den här tentan är inte något man ser fram emot direkt!

2011-04-03 @ 19:23:21
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Den här statistiken håller på att ta död på mig!

2011-04-03 @ 19:25:37
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0