"Still confused but on a higher level."

Ovanstående lilla citat är våran programansvarigs älsklingsfras, han säger det minst en gång per föreläsning eller seminarium.

Jag kan lugnt påstå att min sämsta egenskap är att jag är så himla förvirrad och glömsk! Det är helt galet och jag gillar det inte alls! Har gått runt och tänkt på det idag, hur förvirrad jag är och hur jobbigt det är. Så kom jag till att tänka på citatet ovan. Det blir liksom bara värre och värre. Vet inte om jag har Alzheimers eller något.

Vi har precis haft tenta, i tisdags hade vi en riktig mardrömstenta. Då får jag tunnelseende, man glömmer allt annat ungefär. Fick mina anställningskontrakt skickade per post till mig förra veckan men pga tentan så blev de inte postade förrän idag, snart får jag nog en påminnelse av chefen och hur pinsamt är inte det? Jag hoppas att hon får dem snart i alla fall. Postgången HIT är väldigt långsam, hoppas samma sak inte gäller för utgående post...



Här har jag gått vilse i slottsparken och tror att svampen här är mitt hem. I fotoögonblicket sitter jag och funderar på hur jag ska ta mig in... Svampen tycks vara för liten, alternativt att jag verkar vara för stor... Still confused!!





Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

SV: Jo jag lägger lite för mycket tid på bloggen dock :P Haha.

2011-04-07 @ 15:50:39
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Nadja

har du inte riktigt råd med ett eget hus

2011-04-08 @ 14:48:54
URL: http://ponnidressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0