Sabaton + Iron Maiden = SANT

Ja, det är faktiskt helt sant! Världens bästa Sabaton ska vara förband åt Iron Maiden på Ullevi den 1 juni i sommar!

Har fått pippi på att gå på konserter just nu, finns en sån himla massa band som jag så jäkla gärna skulle vilja se! Sabaton är ett av dom kan jag meddela. Var inne på deras hemsida och såg till min bestörtning att de bara har en enda spelning i Sverige i år, nämligen Rockstad: Falun, deras hemstad.

Men nu såg jag på deras Facebook-sida att de fått en spelning till i Sverige, på Iron Maidens konsert på Ullevi som main support. Halleluja moment!



Hela artikeln ---> HÄR!


Sjukt stort detta! :D

För övrigt får Sabaton gärna komma till Skåne och spela i sommar. Eller hem till mej. Eller nåt. ^^







Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

SV: men visst är det!! glad jag inte åkte till kalmar idag iaf. kan sitta ute i solen och läsa lite. dock är ju övningen nu

2011-04-04 @ 13:22:08
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0