I believe in miracles

Nu blev det kvällen!

Vad har ni haft för er idag?

Jag är faktiskt ganska nöjd med mitt dagsverk... Började plugga vid 11 idag. Pluggade fram till kl 22, minus cirka en timme då jag var på Maxi. Ska aldrig mer handla en torsdag kl 16.30, sjuuuukt mycket folk! Men hur som helst. Jag har lyssnat på två av Annas föreläsningar, en om diabetes mellitus och en om metabola syndromet. Har också gjort instuderingsfrågor som hör till de två avsnitten. Nu är jag slut i rutan!

Har sedan kl 22 belönat mej med att chilla (och diska och plocka undan lite, det behövdes!!!) och att lyssna på radion. Nicke Borg sänder på Bandit varje torsdag kl 22-00. Snyggve är han (men det ser man ju inte genom radion) och han spelar riktigt bra musik och har en massa roliga anekdoter att berätta om diverse rockers från alla möjliga band som han träffat, I like! (Y)

Snart är klockan 00, blir nog till att krypa till kojs då, kommer att bli en lång dag imorgon... Ajja, då kan i alla fall säga Äntligen Fredag!! Woohoo!!





Bildkälla

Ramones - I Believe In Miracles

Sjukt bra låt med underbara Ramones som Nicke spelade ikväll ^^
Mer punk åt folket! hihi

Sov gott nu lovers! Imon kör vi full fart mot helgen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0