Busted!

Jag är ju något av en musiknörd. Eller ja, vem är inte det tänkte jag. Jag har musik på varenda vaken sekund, ibland ett antal sovande sekunder också för den delen... Tog nästan som för givet att det var så för alla människor. Men det har jag fått reda på att så inte är fallet. Det finns faktiskt de som inte lyssnar på musik. Alls. Nästan inte alls i alla fall. De som inte alls är intresserade...

Hur eller hur. Jag vet inte riktigt vart jag ville komma med detta. Det var ett fint litet utvik som det heter. Jag kollade i alla fall min "Spotify-profil", tycker det är lite kul att kolla på andras och se vad de lyssnar allra mest på, kan vara sjukt otippat kan jag lova! Eller det har ni säkert redan märkt. Men ja. I alla fall. Ville se hur min såg ut, Spotify är ju igång dygnet runt (speciellt nu sen jag skaffat Premium, how I love it!! :D) så tänkte ta reda på vad det är som strömmar mest frekvent ur mina högtalare... Min "topplista" talar för sej själv kan jag ju lugnt påstå...



Någon sa något om att variera sej. But hey, om ett enda band gjort såååå mycket br låtar, så behövs ju inte det! Eller hur? Visst? Säg JAAAA!!! ;)

Vad lyssnar ni mest på? Finns det något band eller någon artist som ni är riktiga suckes för och bara inte kan sluta lyssna på, och som ni driver alla andra (typ grannar) till vansinne med?





Kommentarer
Postat av: Kan du gissa?

Manson ^^

Jay Smith ^^

Volbeat ^^

Johnny Cash ^^

Disturbed ^^



2011-04-06 @ 14:25:35
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

Jag hinner typ inte lyssna på musik, men blir P3 ibland när jag hinner

2011-04-06 @ 14:51:56
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag har också så där vansinnigt varierande musiksmak. Jag kan nog inte säga att jag har en favoritgrupp/artist, för jag lyssnar på en låt här och en låt där. Sen finns det ju musik för olika tillfällen....

2011-04-06 @ 19:00:22
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: Jag tycker faktiskt inte att jag skriver så fint. Bara ganska kompakt.

2011-04-07 @ 09:47:28
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0