And then..?

Igår var jag och hälsade på bästa Erika! Hon kom direkt från spa i Polen, somliga har det bra ;)

Vi läste lite bloggar och hon sa att hon tyckte att det var dags för mig att uppdatera. Förstår inte alls vad hon menar, gör ni?? ;)

Jag sa att jag inte hade något att skriva om för jag har inte direkt världens mest spännande liv... Hon gjorde då en liten miniintervju med mig om min dag. Sen sa hon "Så, nu har du något att skriva, berätta om din dag i intervjuform". So here we go. Återger vårat samtal. Erkänn att mina repliker är svårare än Erikas! ;)

- Vad har du gjort idag?

Jag steg upp, åt frukost med mamma och Ellen och tog en dusch.

- Och sen?

Jag pluggade till tentan, läste på om olika sätt att behandla halsbränna och liknande.

- Och sen?

Pluggade lite till...

- Och sen?

Gick ut på vovvepromme med Chili och Ellen.


- Och sen?

Åkte ut till sommarstugan för att inspektera det nya taket.

- Och sen?

Åt lite påsklunch, pluggade lite mer till tentan och lyssnade på musik.


- Och sen?

Gick en promenad ner till havet.

- Och sen?

Diskuterade bilar med far min och hittade min drömbil på Blocket.

- Och sen?

Drack te och pluggade lite till och lyssnade på musik.

- Och sen?

Hoppade in i bilen och åkte tillbaka in till stan.

- Och sen?

Pratade med Atti på msn, pratade med Hanna på Skype och med Erika på sms.

- Och sen?

Gick hem till Erika för att fika en massa onyttiga saker.

- Och sen?


Pratade med Erika om nödvändiga saker som till exempel hur hon haft det på spa-semestern i Polen.


- Och sen?

Pratade med Erika om onödiga saker som Big Brother, Marilyn Manson och en massa annat skvaller och annat tjafs med varierande höjd på innehållet...

- Och sen?

Jag gick hem för att sova.

- Och sen?

Jag sov.

- Och sen?


Jag...drömde? Kanske?

- Och sen?

Snarkade?


- Och sen?

Sov?

- Och sen?

Jag säger ju att jag sov!


- Och sen?

???

- Och sen?

...

- Och sen?

Men vad fan!

Lägger upp detta YouTube-klipp också, det är väldigt illustrativt och talande. Tänk er mig som Kutcher och Erika som den talande metallboxen så har ni det på pricken! ;)




And then..??






Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha! Nostalgi i det klippet!!!



Vad har du för drömbil?

2011-04-26 @ 14:16:33
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

Haha! :P Skön intervju!

2011-04-26 @ 14:57:43
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

SV: ja de är ju perfekt ridväder nu! :D

2011-04-26 @ 22:05:27
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

SV: Jag hoppas det gick bra. Kändes bra men kunde inte några frågor. Hoppas verkligen jag blir godkänd nu! Gick det bra i grundläggande för dig? :) Och idag?

2011-04-29 @ 21:53:20
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0