Something about YOU!!

<--- Tryck på bilden för att komma till Kristianstadsbladets artikel!

Ja, i dagens upplaga av Kristianstadsbladet kan man alltså läsa om Artmades fortsatta erövring av USA. Something about you J och fyra andra av deras låtar kommer att vara med i den nya amerikanska tv-serien Brew Masters som alltså kommer att sändas på Dicsovery Channel.

Ååhh, jag kommer ihåg på den gamla goda tiden när man var Österängare (en gång Österängare, alltid Österängare) och de var och spelade på vår inspark. Och hur de fyllde, och fortfarande fyller, Stora Torg varje sommar under Kristianstadsdagarna... De var ett Kristianstadsband "på riktigt"... I början när de började bli välkända på andra ställen i Sverige, och så småningom även i andra länder, så kände jag att varför kan vi inte få ha kvar vårt lilla Kristianstadband? Räcker det inte med att hela Kristianstad älskar er??

Men, dom är ju SÅÅÅ BRAAA, klart som fasen att även andra människor ska få ta del av dom och deras musik! Och dom är väl värda all framgång! Keep it up och fortsätt göra er brillianta musik så ska jag fortsätta att fylla på min skivhylla med era plattor!! ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0