Less på att plugga, nu vill jag parta!!

Goder afton!

Vad har ni haft för er idag?

Jag har varit i skolan på föreläsning. Därefter började Micha och jag så smått med vårat erbete om Cushings syndrom/sjukdom i anatomi- och fysiologikursen. Vi suger riktigt hårt på att hitta artiklar så nu har vi bokat in hjälp med våran biblioteksansvarig, hoppas att hon har tid att hjälpa oss på torsdag!

Sitter nu och sliter mitt hår med instuderingsfrågorna till njurfysiologin igen, jag har bara en fråga kvar. Jag har också svaret på den men orkar bara inte skriva ner det...

Min mage skriker av hunger också, har inte ätit kvällis än. Måste först eliminera mitt diskberg för att kunna laga mat och det har jag inte riktigt orkat det heller... It's a viciuos circle...

Sitter istället och slökollar omkring på Facebook... Lilla Klubben imorgon... Sugen... Men man borde nog plugga... Men man ska aldrig säga aldrig, vi håller det öppet!



Och så en partylåt på det också så är jag taggad till tusen, och ni med hoppas jag!!



Maskinen - Buffalo Blues





You only live once!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0