Vilken härlig måndagskväll det blev!

Vilken härlig måndagskväll det blev!

För ett par timmar sen så sprack himlen upp och solen började stråla. Atti och jag tog oss en pluggpaus och gav oss ut på en liten promenad. Jätteskönt ute, nästan varmt till och med. Det är nu man skulle haft den där grillen som Micha hittade.







Det blåste dock rätt mycket, och ganska kall vind, så nu har jag lite huvudvärk som jag brukar få när när jag varit ute i blåst...

Shit, klockan redan över sex, hjälp, var tog dagen vägen? Har iallafall fått en dos friskluft nu så nu ska man väl orka plugga ett par timmar till.

Senare ikväll blir det pytt i panna och nån mysig film!
Kramar på er alla där ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0