Spinning kommer bli min död!

God morgon höll jag på att säga! Men det är ju inte morgon, klockan är ju ett! Vart har denna dagen tagit vägen?

Håller på att koka min "frukostgröt" nu, bättre sent än aldrig!

Nu tror ni säkert att jag precis vaknat, eller hur? Men icke! Var på spinning med Atti klockan 10, sen var jag på Maxi direkt efter.

Nu har jag äntligen kommit hem och duschat och fixat frulle, äntligen har jag fått sätta mej ner på en stol och pusta ut!

Asså vilket stök det var på Friskis imorse! Detta med spinning kommer bli mid död!
Strax före tio satt Atti och jag redo på våra cyklar tillsammans med några andra morgonmotionärer inne i pulshallen. Vi var misstänkt få och ingen ledare syntes till. Så kom en tjej och sa att passet var inställt. Jaha, se där.

Så vi skulle visst istället få vara med på medelpasset inne i adelshallen. Där var ju redan fullt så det var bara till att packa ihop cyklarna ännu tätare och sedan hämta in fler cyklar inifrån pulshallen. Det där med packade sillar har plötsligt fått en helt annan betydelse för mej... Och fast att fläktarna gick på högvarv fick vi ändå ett smått tropiskt klimat inne i salen.

Detta var mitt andra medelpass denna veckan, jag går ju alltid på bas och blir helt utsjasad av det! Och ingen av medelpassen har vi gått på med mening. Herregud mina ben, jag är helt slut! Detta kommer ta kål på mej!

Och nu blir det fortsatt hard work, cellbiologiplugg resten av dagen! Take care! Ha en awesome helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0