Regn och rusk

Ja, fy vilket oväder det är!
Det blåser jättemycket och är dessutom regnigt.

Jag sitter och kämpar med genetiken, vilken tid det tar!
Och jag är så sömnig, fattar inte varför... Hade ju sovmorgon idag och allt.

Känns som det är det enda man är nu för tiden - trött.

Längtar så tills jag ska åka hem. Då kan man bli lite ompysslad av min underbara mamma <3
På onsdag eftermiddag/kväll bär det av ner till Skåne, inte länge kvar nu :)

Saknar min söta lilla vovve också, ska bli så kul att träffa henne och få gosa med henne riktigt mycket!



Jag, Chili och Mami i påskas <3

Nu ska jag plugga vidare. Hoppas att jag inte somnar med huvudet i boken! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0