Ögonläkemedel goes ValMO

Okej. Jag har precis kommit hem från en av mina värsta föreläsningar ever! Det var Dennis-klass på den!

Asså, kul att ha en föreläsning om ögonläkemedel utan att först ha läst om ögat. Kul att höra på föreläsning om läkemedel för magtarmkanalen utan att först ha läst om dem.

Man fattar sååå mycket! Dom verkar helt ha glömt bort att vi läser med tvåorna. Dom kan. But heeey, vi går i ettan!

Gaaah. Och nu är det eftermiddagen kvar. Kommer nog följa i förmiddagens fotspår. Jag riktigt känner hur ivern brinner i min kropp.

Hoppas inte att man, efter examen, tycker att "kemi-delen" av utbildningen varit helt okej medan "farmaci-delen" varit en total disaster...

Nej, nu ska jag drcka te och fylla i ****-enkäten om biokemi. You just gotta love it.

Ursäkta att jag är vresig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0