Jag vet, jag är lite efter...

Ja du, syrran min... Det är inte bara du som är lite efter...

Har ni nån gång följt en bra blogg? Antagligen. Men, så slutar bloggaren plötsligt att blogga? Visst är det frustrerande?
Ofta finns det ju en anledning till att man följer bloggen. Den kanske är sjukt rolig, eller så har bloggaren ett väldigt intressant liv eller så kanske personen i fråga skriver om något som man själv intresserar sig för.

Man har vant sig vid att med jämna mellanrum få reda på nya saker som den här personen gör, eller har skaffat sig en ny outfit eller länkat till en ny ball hemsida eller vad det nu kan tänkas vara.

Själv följde jag en ridsportblogg, som dock inte bara handlade om hästhästhäst. Det var en del fest och andra anekdoter också. Okej, de var nog hästrelaterade, but still.

Daniel Zettermans blogg. Han slutade blogga nyår förra året, typ en evighet sen (jag vet, jag är lite efter). Jag följde den innan, himla kul att läsa om hur det går till "bakom kulisserna" där bland eliten och "innefolket" imon ridsportbranschen, hos dem som var i ens egen ålder liksom. Dit jag själv aldrig kom... Haha :)


http://danielzetterman.com/

Kom igen nu allt hästfolk, blogga mera! Och ni som redan bloggar, och även "civilit" folk (haha) sluta inte för då har inte jag längre något att göra!

Förutom skolan då. Nu är det dags igen för ännu en heldag i galenikens tecken, woohoo!
Farmakokinetik - derivat som metod för att bereda läkemedel, samt tabletter ock kapslar!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0