Dags att hålla kväll, längtar tills imorgon!

Jaha, då var det dags att hålla kväll igen. Jag borde nog egentligen redan sova, ska träna imorgon klockan sju. Det var så himla skönt sist att träna på morgonen, så imorgon blir det en repris! Spinning är det som står på prgrammet, feel the rush!!

Idag har jag inte varit alls så produktiv med plugget som jag hade önskat, hade sån fruktansvärd huvudvärk i eftermiddags. Jag fick gå och lägga mig, kunde knappt röra på huvudet. Sov ett par timmar, sen var det lite bättre. Pluggade kanske två timmar sen på kvällen, bättre än inget antar jag.

Imorgon klockan 16.30 bär det av söderut ner till Skåne och mitt Kristianstad. Ska åka med Malin, min syster, och hennes familj, de ska också ner och hälsa på Skåneborna. Ska bli så kul, längtar jättemycket!

Pratade med Erika nu ikväll. Hon undrade om jag skulle med till Willands på torsdag och titta på hopptävling. Hennes kompis Ulrika ska tävla. Åååhh vad jag vill, jag har sån himla otrolig jättejobbig hästabstinens så jag tror att jag håller på att gå under! Skulle vara jättekul att åka dit och titta, ska fråga pappa om han kan tänka sig att skjutsa oss om han nu ändå ska till stugan, ryttarföreningen ligger på vägen dit.


Klicka på bilden för att komma till Willands hemsida.
Asså jag förstår inte hur jag ska överleva denna sommaren, det är min första hästlösa sommar på 13 år och jag mår dåligt bara av att tänka på det... Pysslet i stallet, hästar som tuggar hö och lukten av sadelsåpa... Ett svettigt dressyrpass, en mysig skogstur och pirret i magen när man flyger över ett hinder... Åååhh... Det gör ont ända in i själen av saknad...



Älska.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0