Måndag igen!

God mogron!

Fint väder det är idag! Bra, för jag är jättetrött och hade svårt för att vakna. Men när man ser solens strålar så blir man genast piggare!

Satt uppe ganska länge igår kväll. Kollade på de två avsnitt av Dating in the Dark som hittills kommit ut. Som jag skrattade åt deras trevande i mörkret efter att hitta bord eller soffa elle vart som nu skulle! Men vad förfärad jag blev över hur mycket allt handlar om yta. Att det är så mycket vikt man lägger vid utseendet i sitt val av partner. Usch. Men som Atti sa; det är bra TV i alla fall.

Dating in the Dark, Kanal 5 Play

Idag är det labbstädning som står på schemat, sen redovisning av litteraturprojektet, båda i biokemi. Slutar redan kl 12, det är alltid något :)

Är lite nervös för litteraturuppgiften. Har läst artikeln ett par gånger ocg svarat på alla frågor. Men ändå liksom. Jag vet inte alls vad Kjellemannen är ute efter... Jaja, det löser sig!

Efter skolan blir det att öva inför redovisningen på seminariet på onsdag och så ska man helst försöka hinna plugga lite mikrobiologi också...

Vill egentligen träna också men har fortfarande jätteont i halsen... Så är nog bäst att vänta lite till, vill ju inte att det ska bli ännu värre...

Vad ska ni göra idag?

Ha en bra dag idag hur som helst!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0