Mad hair day

God Morgon! Fast jag skulle vilja säga God Mitt I Natten istället...

Jag kunde inte i min vildaste fantasi förstå vad väckarklockan ville mej innan klockan 7 imorse...

Micha, Atti och jag bestämde att vi skulle ses och plugga klockan 8 idag... Åååhh...

Sen kl 11.20 blir det möte med Kronans Droghandel, och kl 12 blir det farmaceutlunch på Norrgård med info från folk från Farmaciförbundet. Ska blir trevligt :)

Sen i eftermiddag blir det till att återgå till verkligheten med tentaplugg. Usch. Idag och imorgon med. Sen är jag friiiiiii från plugg över helgen, ska bli sååååå skönt!!

Hahahahahaha, kolla mitt hår idag!
Galet.

Nej, nu måste jag fixa mig lite och käka frulle. Vi hörs!
Ha en bra dag! Solen skiner redan!! :D

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0