God lill-lördag morgon!

Jaa, det är lill-lördag idag! Kåren har öppet idag!! Wiihii! Är nog första gången de har öppet en onsdag sen jag flyttade hit, det har alltid varit Harry's som gäller om onsdagarna annars.

Men ikväll blir det ett par glas vin och en svängom till liveband på kära Corehouse!

Först är det dock dags för skola. Labb i mikrobiologi som just nu känns ganska obegriplig. Hoppas det klarnar lite i alla fall...

Var på Ki-Box igår kväll med Atti. Min snygga gyminstruktör var på samma pass. Mmm, läckert... Men hatade gruppövningen. Han såg snygg och vältränad ut. Så kommer man själv, plufsig och rufsig, röd som en spädgris och flåsar som en blåsbälg. Scharmigt eller vad??

Nu ska jag käka min frukostgröt och sen förhoppningsvis hinna få lite vettigt gjort också. Sov ju alldeles för länge som vanligt. Vad är det om att vakna innan väckarklockan ringer, stänga av den för man tror att man är pigg, och sen somna om?? Dåligt.

Nej, nu ska jag fånga dagen!

Carpe diem go'vänner!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0