FF

Haha, kommer ni ihåg när man var liten och FF betydde föräldrafritt? Det var typ världens ballaste... Hemma hos en av mina barndomsvänner betydde dock FF fnitterförbud, då hennes pappa var läkare och jobbade natt och behövde sova på dagen...

Men idag är det också FF, nämligen förvirrad fredag!

Jag har redan hunnit göra en hel den vimsiga saker. Alldeles nyss satte jag på min frukostgröt på spisen. Och vips så hade jag glömt bort den. Det mesta sitter kvar i kastrulbotten, men lite fick jag faktiskt! Men jag doserade äpplemosen efter min vanliga mängd gröt så nu äter jag äpplemos med gröt till frukost istället för tvärt om som det brukar vara...

Tycker synd om Johanna som ska skriva labbrapport med mej hela dagen, jag kommer inte att ha en susning om vad det är vi skriver om...

Längtar till ikväll, då blir det mat från Zorba's och finalen i Let's dance, fredagsmyyyyyyyyyys helt enkelt!

Ha en bra dag!

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: simone

hallå sötaste! Blivit lurad av någon idag? ;) Eller du kanske har planerat ett skämt för någon annan :D

2010-04-01 @ 10:32:23
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0