Bildregn från sommarstugan

Ja, precis som rubriken avslöjade så kommer här ett bildregn i miniformat från idag när vi (jag, Ulrica, Ellen och Mami) var vid stugan. Var så vackert väder och varmt! Imorgon åker jag och några kompisar - Erika, Hanna, Stina och Linda - dit för att fira Midsommar!



La en ny prydnadsros över Tuffys grav och Ellen plockade blommor.



Guldregnet är fint nu!



Lavendel.



Älskar kannan! :D



Stökiga och färgglada hörnan! ;)



Ullis tyckte detta kunde vara ett fint "stille ben" :P



Här ska vi alltså fira Midsommar imorgon!
Ska bli så mysigt! :D


Glad Midsommar allihop!

Nu ska jag krypa till kojs så att jag orkar fira ordentligt imorgon! Undrar vad det är man firar egentligen..?






Kommentarer
Postat av: Michapicha

Åhhh vad härligt det ser ut! vilken idyllisk plats att fira midsommar på :) hoppas du får en underbaaaar helg Johannis! Puss o kram från Michipich

2010-06-25 @ 09:54:01
URL: http://michapicha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0