Zombie

Mina planer på att lägga mig tidigt idag gick rent åt skogen. Kan inte sova, inte en chans på miljonen!

Drömde så konstigt inatt...

Drömde att jag var en zombie. Jag var helt vit och tanig och svart runt ögonen. Jag låg i en stor sal med sängar i vilka andra zombies låg.

Sen kom det en tjej och en kille för att hämta mej. De var tvugna att ha mig som vägvisare till någon form av skatt eller så. Så killen bar mig av någon anledning i sin famn och vi åkte i en hiss. Båda två var helt livrädda för mej och jag kunde inte motstå att låtsas att jag skulle bita dom, bara för att jävlas.

Jag började nafsa på den där killen, jäklar vad rädd han blev. Plötsligt fick jag sån lust att verkligen bita honom, asså verkligen bita!

Men jag visste att jag inte fick så jag lät bli. Men fortsatte att låtsas som att jag skulle bita honom. Till slut blev han så rädd så han spydde på golvet i hissen.

Då vaknade jag. Gud vad äckligt!

Nejdå, jag är inte psykiskt störd. Bara lite mentalt rubbad. Heeeelt normal dröm ju.
Var nog lite inspirerad av filmen vi såg igår, Without a paddle.

Hemskt konstig känsla att känna att man verkligen vill bita nån. Eeuuww...

Kanske borde anlita en drömtydare?

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0