Tillbaka till verkligheten

Japp, nu sitter jag i min lilla lägenhet uppe i Kalmar igen. Kom hit strax före 12. Tog bussen från K-stad kl 8 imorse, tänkte jag skule bloggat lite därifrån men där var så trångt. Och dessutom så sov jag hela vägen, hääärligt!

Jösses vad kallt det är här! Och mycket mera snö än vad det är hemma...

Atti messade just och undrade om vi skulle ha följe till skolan idag. Inte visste jag att vi hade något på schemat, trodde vi var lediga! Där ser man. Men all info inför tentan slickar jag gärna i mej så jag är på! Börjar 13.15, måste käka lite lunch nu. Uppackningen får vänta till sen. Lixom att gå till Maxi.

Vad gör ni idag då?

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0