svart

God morgon! Sen idag igen, det här blir bara värre och värre. Skulle gått upp nio, hade satt mobilen på väckning. Så ringde den och jag tryckte av den och tänkte att jag bara skulle ligga kvar ock vakna till lite. Och plötsligt var klockan halv elva! Majj gadd! Jag som skulle plugga heeeeela dagen!

Och nu är hon halv tolv tack vare att jag satte mej vid datan, farligt det där. Skulle sätta på Rix FM's webbradio, blev toksugen på att lyssna pp radio! Fråga mej inte varför, har aldrig hänt förr. Men blev så sugen på att lyssna på Rix Morronzoo, vaknade alltid till det innan... Men dom skulle inte börja sända förrän den 11 januari... Och dessutom fattar jag inte hur jag tänkte, dom sänder ju bara mellan sex och tio och klockan var halv elva?


Så fastnade jag givetvis på Facebook... Jag är inte så glad vi det fenomenet. Men om man ska göra något som är riktigt tråkigt, ja då är Facebook hur kul som helst!

Nej nu ska jag snabbäta frukost och duscha och sen blir det rally-plugg till kl 16, då kommer syrran hit och sen ska vi åka hem till dom ock käka middag, mys!

Svart!

/Johanna with love

PS. Dom som fattar min titel, dom fattar. Ni andra... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0