Spöktimmen

Jag ska sova klockan tolv.

Nu är hon kvart över så är inte alldeles tokigt.

Jag skulle ju titta på Andra Avenyn som jag har längtat efter hela veckan! Men kom in i ett plugg-flow, eller nästan åtminstone. Innebär inte att jag räknade två extentor på tre timmar utan snarare att jag inte somnade och dregglade i böckerna... Man får vara glad för det lilla.

Försökte med buffertarna igen, det går bara inte. Dom tar vi imorgon tjejer!

Har planerat morgondagen i detalj, undrar på vilka punkter jag kommer att hålla schemat?

Ska gå upp kl 7, ringa Umo vid 8, gå till Maxi vid halv 9, föreläsning 10-12, lunch 12-13.30

Påminnelse till mig själv:
Glöm inte se till att lunch finns i kylen och att den helst inte är djupfryst!

13.30-14 labb. Sen hard work med töserna och extentorna till vid fem. Sen mellanmål. Klockan 19 skall vi infinna oss på Friskis för ett Ki-Boxpass. Sen hem och laga mat och därefter AA!!

Ser speciellt fram emot imorgon kväll av någon "konstig" anledning.

Nej, nu ska jag sluta mala.

Usch, det kommer läskiga ljud från köket!!


Godnatt! Måste sova NU om jag ska orka pallra mej ur sängen ens innan lunchtid imorgon. Jag ska bli en seriöst student igen!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0