Snabbis

Hej!

Nu har jag det stressigt värre! Fattar inte varför jag alltid beter mej som om jag hade all tid i världen oavsett om jag har bråttom eller ej!

Har chillat sen jag kom hem från skolan vid tolv, så sista timmen har jag både packat och ätit och städat och diskat och fört över musik till mobilen. Puh!

Har labbat idag och haft en sjukt bra föreläsning om virus i skolan! Nu ska jag alldeles strax bege mej till stationen, ska ta bussen hem till kära Kristianstad!

Erika, vi ses snart! :D

Nu måste jag skynda vidare, hörs ikväll eller kanske redan på bussen om det inte är trångt!

Puss o kram, Micha håll ställningarna i Kalmar tills jag är tillbaka! ;)

/Johanna with love


Kommentarer
Postat av: Micha

Åhhhh jag saknar redan dig o Atti :(

KOM HEEEEEEM, VI BÖRJAR OOOOM IGEN, VI GLÖMMER ALLT, DÄR UTE EEEEE DET SÅ KALLT!!!



Ha det så bra nu gumman så lovar jag att hålla ställningen på dansgolven sålänge ;) värmer upp lite inför onsdag liksom.

Puss puss o kram

2010-01-22 @ 14:42:36
URL: http://michapicha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0