Slap in the face

God morgon! Idag var man uppe med tuppen! Säger jag och det är inte ens tidigt. Har precis kommit ur duschen så har nästan vakna nu. Nästan.

Till mitt stora förtret så har det snöat ännu mer inatt. Och det snöar fortfarande. Hoppas att det blir som Johanna sa igår; "Med den här vintern som måste det bli en kanoners sommar!"

Usch jag drömde så störigt, var så irriterad när jag vaknade. Drömde att J var typ barnbarn eller brorson eller nåt liknande till mammas kompis Ulla. Så han och hans M skulle komma på middag hos oss en helg när jag också skulle åka hem. Alla pratade om hur perfekt M var och jag blev bara mer och mer upp redtad. Sen vart jag visst fortfarande tillsammans med mitt ex då, och jag hade fått tillbaka min häst. Sen hade jag visst blivit dumpad av honom utan att jag visste om det, det var J som var så vänlig att upplysa mig om det inför alla, hur han nu visste det är fortfanade en gåta för mig.

Min far förklarade för mig att mitt ex inte ville att jag skulle göra nåt annat än att träffa honom och att rida. Det var därför han dumpat mig eftersom han tyckte att vi festade för mycket här i Kalmar. Sen när jag åkte ut till Önnestad för att rida så kom han körande i en nercabbad röd sportbil full med Önnestads snuggaste tjejer. Det fula, och även lite roliga, är att det hade varit sååå typiskt honom!

Nej usch. Tur att det mesta av denna drömmen inte är sant. Insane.

Nej, nu ska jag inte sitta här och såsa, jag ska käka frulle och torka håret. Och bestämma vad jag ska ha på mig, hmmm...

Ska ha förelsning 10-12 om glykogenmetabolismen och pentosshunten. Låter det party?
Sen i eftermiddag har vi den där bakterie-labben...

Åååhh jag vill bara sova!
Ha en bra dag allihop!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0