Saker vi kvinnor tycker män borde veta

Vaknade nyss. Vilket jag tycker är en helt okej tid med tanke på gårkvällens utgång. Sitter dock fortfarande i sängen. Är väldigt motigt att gå upp med tankte på att jag har en hel dags plugg framför mig... Suck.

Sjukt trist väder idag också. Igår snöade det heeeeela dagen! Även om jag tycker det ska bli vår nu istället för mer vinter så är det i alla fall fint när det snöar. Idag är det bara grått och trist.

Men! Jag tänkte muntra upp dagen (åtminstone för mig) med en lista! Lööööv!

Hittade denna i Damtoan (2009, Frida Förlag)! Den har egentligen 29 punkter med valde ut några.

Saker vi kvinnor tycker att män borde veta
1. Ljug inte för oss, vi får reda på sanningen ändå.
2. Vi ogillar att "prata snusk" lika mycket som du gillar att lyssna på det.
3. Det spelar ingen roll vad du säger, din förra flickvän är en slyna.
4. Det är bra att vara känslig - ibland.
5. Vi har dåligt självförtroende av naturen, vi kan inte hjälpa det...
6. Modepolisen finns visst! Och han ser oss...
7. Be oss inte om en avsugning, om du är snäll kanske du får en ändå.
8. Vi rakar inte benen varje dag, det är nåt du får vänja dig vid.
9. Även om du tycker det är coolt att rapa, fisa och låta kroppen utbrista i olika ljud, så är det inte det.
10. Du kan träffa korgen i basket, göra mål i fotboll, putta i en golfboll från åtta meter och smasha en pingisboll. Varför i hela friden kan du inte kissa i toaletten?

Visst är det ganska mycket sanning i det hela? Killar, se och lär!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0