Nobody puts Baby in a corner

Hoppsan, jag som skulle lägga mej tidigt idag! Tog en kopp te och en av syrrans hembakade saffranssnurror. Så tänkte jag att under tiden som jag fikade på det kunde jag ju dra igång en film och se den så länge och sen stänga av.

Men som ni säkert också har märkt är det väldigt svårt att bara stänga av en film. Väldigt omöjligt till och med.

Har ju sett Dirty Dancing tusen och åter tusen gånger redan, man är ju tjej liksom. Ska ju inte förneka att man är lite avis på Baby och drömmer sej bort om att det är en själv som träffar en redig hunk som lär en att dansa...

Men så är det en röst i mitt huvud som varenda gång säger "Seriöst Johanna? Dream on!"

<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube-nocookie.com/v/qU8CmMJf8QA&hl=sv_SE&fs=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube-nocookie.com/v/qU8CmMJf8QA&hl=sv_SE&fs=1&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>

And that's exactly what I'm doing, again and again! The time of my life!
Enjoy!

Patrick Swayze - RIP

/Johanna with love



PS. Någon röker i sin fläkt. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0