Nattligt inlägg

Hej alla som är vakna nu (och alla andra som kommer att vakna)!

Kom nästan nyss upp från Attis plejs, varit där sen åtta och kollat på Let's dance.

Ja, inte bara det såklart, sååå länge varar det inte! Men har svullat en massa godis, diggar svarta klumpen bland popcornen... Och såklart snokat på Facebook (nej vi har inget liv, har tenta på måndag, vad trodde ni?).

Såg helt slafsig och slarvig ut sen när jag skulle gå upp till mej igen, plus att jag hade kakfat i händerna. När jag var ute i korridoren kom så klart en kille precis in och jag bara vände på klacken och störtade in till Atti igen. Bara mesade ihop totalt. Men tro mej, hade ni varit mej i den situationen hade ni gjort samma. Jättefjantigt.

Undrar vem det var och vad han hade där att göra mitt i natten? Som Atti sa "Han kanske är hemiacetal". Vi övar på vår kemiska...

Nej usch. Känner att detta inlägget är jätteflummigt. Förlåt. Men jag är trött. Tur jag inte är proffs-bloggerska...

Godnatt!
Imorgon blir det organic chemistry hard core!!

I sann Susanne-anda: Gå i frid.

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: Chatila

haha, gå i frid, klockrent!

Lycka till imorgon:)

Kramar från Hana

2010-01-10 @ 13:36:04
URL: http://chatila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0