Nattligt äventyr på GeKå's

God morgon!

Usch vad det är grått och trist och mörkt ute! Bläää... Vill hellre ligga kvar i sängen, ska gå ända ner till hamnen till på köpet. Vad är det för fel på Norrgård plötsligt??

Jag kunde inte sova igårkväll. Ovanligt va? Men jag hade sådan galen hosta!! Fy fasiken. Men jag somnade till slut och drömde det galnaste ever!

Vi var på Ullared med Elin och jag fyndade en massa. Skitbra med oplanerat handlande på GeKå's, då letar man ju inte efter något särskilt och har med tid att verkligen titta på saker. På vägen hem så satte jag på min dator i bilen och då fick jag syn på något evenemang som var i närheten, att man kunde anmäla sig själv eller sitt band för att sjunga. Atti anmälde sig, hon kallade sig för Bänklakan. Och Samme och Björn skulle också vara med. Det sista jag minns innan jag vaknade var att Atti hade orange hår...

Oj käre tid, nu måste jag skynda mig! (Uttryck lånat av syster)

Ha en bra dag! Gör inget som inte jag skulle ha gjort!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0