My Big Fat Greek Wedding

Ja, eftersom jag inte kunde sova så drog jag igång en film.

My Big Fat Greek Wedding, eller Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop som den heter på svenska, blev det ikväll.

Har sett den ett antal gånger nu, precis som alla andra filmer jag har.

Men den är rolig! Liksom charmig.

Kan identifiera mig med Toula på många plan. Ens släkt tror inte att man ska bli gift. Och man har en knasig familj. Men trots det finns där mycket kärlek, föräldrarna menar ju väl innerst inne.

Frågan är väl dock - kommer JAG att bli gift??

My Big Fat Greek Wedding (trailer)



<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3mS4VPs5OCI&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x402061&color2=0x9461ca&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3mS4VPs5OCI&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x402061&color2=0x9461ca&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>

Har ni inte redan sett den så kolla!

 

/Johanna with love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0