Low low low low low low

Asså denna dan blir bara värre och värre!

Vart ju till Friskis med Atti. Var jättepepp på att träna. Fick stå i lång kö och när vi väl kom fram frågade jag tanten bak disken om årskorten gäller på alla Friskis-anläggningar. Nej, det var bara just denna. Så tänkte ta termin istället. Men då kan man inte betala den med autogiro utan bara kontant. Ja, som att jag hade 1040 spänn på mej bara sådär.

Nej, blev att gå hem igen (med en liten omväg till Maxi först).

Och, jag fick också veta att Dieter väntat på oss i Pelarsalen i eftermiddags när vi väntade på honom vid labbet där vi BESTÄMT att ses, bevis finns på Linas mail...

Orka denna dan!! Ska käka kvällmat, kanske kolla lite film eller nåt annat på datan. Sen ska jag fasen sova innan nåt mer händer som gör mej ännu mer opepp.

Asså om jag är jätteglad för något, då går det inte ihop i min värld att inte alla andra är lika glada åt det. Ska försöka lägga locket på.

Nej, kvällsmat var det, jag har ju slutat vara uppe om nätterna!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0